Kombinezon suchy oddychający RACING CLASSIC DRYSUIT NEO/SILNECK RED

3400,00  brutto 2764,23  - netto

Kombinezon suchy oddychający RACING CLASSIC DRYSUIT NEO to produkt najwyższej jakości od polskiej firmy kevisport. Idealny dla miłośników sportów wodnych.

10000 w magazynie

 

Opis

Kombinezon suchy oddychający RACING CLASSIC DRYSUIT NEO – kevisport


Kombinezon suchy oddychający RACING CLASSIC DRYSUIT NEO to produkt najwyższej jakości od polskiej firmy kevisport. Wykonany z najlepszych materiałów, zapewnia bezpieczeństwo podczas uprawiania sportów wodnych. Kombinezon ten jest nie tylko wytrzymały, ale także oddychający, co zapewnia komfort nawet podczas długich godzin spędzonych na wodzie. Jego konstrukcja została zaprojektowana tak, aby nie krępować ruchów i zapewnić maksymalną swobodę. Kombinezon to produkt, który spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników.

Najważniejsze cechy produktu:

  • Oddychający
  • Wytrzymały
  • Zapewniający swobodę ruchów
  • Komfortowy
  • wodoodporny i oddychający suchy kombinezon wykonany z 3-warstwowej membrany,
  • lateksowe skarpety,
  • lateksowe gilzy w mankietach,
  • neoprenowa lub lateksowa gilza na szyi (losowo),
  • dodatkowe wzmocnienia na kolanach i siedzeniu warunkujące niezawodność w newralgicznych miejscach,

Jest “suchym” kombinezonem wodoodporny o wysokim stopniu paroprzepuszczalności. Kombinezon nie stanowi istotnej bariery termicznej, a jedynie warstwę nieprzepuszczającą wody.

Dla właściwego komfortu użytkowania należy ubierać pod kombinezon bieliznę termiczną i kombinezon polarowy.

Na stopy należy ubierać zwykłe (cienkie lub grube) skarpety.

Dane techniczne:

  • Normy: EN ISO 12402-5:2006+A1:2010/AC:2011, EN ISO 12402-6:2006+A1:2010/AC:2011
  • Certyfikat CE
  • Waga: 1,5 kg
  • Materiał: neopren
  • Rozmiary: M-XXL

Dla ułatwienia zakładania obuwia na skarpetę lateksową kombinezonu, należy:

    – po ubraniu kombinezonu założyć na skarpetę lateksową, cienką torebkę foliową,

    – na stopę ubraną w zwykłą skarpetę, skarpetę lateksową i woreczek foliowy, założyć odpowiednio dopasowane (dobrany rozmiar) obuwie zewnętrzne,

    – warstwa poślizgowa, (stanowiona przez torebkę foliową pomiędzy skarpetą lateksową ,a obuwiem) znacznie zmniejsza tarcie (but/lateks) podczas ubierania i użytkowania kombinezonu,

    – zachowanie warstwy poślizgowej na styku lateks – but wydłuża bezawaryjne użytkowanie kombinezonu i ułatwia (znacząco przyspiesza) ubieranie.

!!! Kombinezonu nie wolno prać, wirować, prasować.

Zabrudzenia zmywać czystą słodką wodą z mydłem (bardzo łagodny detergent) delikatnie pocierając miękką gąbką.

SUWAK SZIP

Brud, sól, piasek itp. mogą spowodować uszkodzenia.

Jeśli brud, sól, piasek lub tp. są obecne, zamek należy umyć mydłem i wodą.

Zanieczyszczenia mogą wpływać na funkcję uszczelniającą, jeśli dostaną się pomiędzy łańcuchy zębów.

Jeśli zamknięcie SZIP służy do ochrony życia lub materiałów wrażliwych, funkcję uszczelniającą i czystość na obszarze łańcucha powinny być dwukrotnie sprawdzane przed każdym użyciem.

Ciężkie zgięcia mogą spowodować rozszczelnienie, a nawet uszkodzenie. Proszę unikać.

! ! !

Przed pierwszym użyciem kombinezonu, należy dokładnie nasmarować zamek błyskawiczny z dwóch stron, dołączonym do kombinezonu smarem silikonowym.

 

Silikon należy także wtłoczyć do „karetki” – suwaka (automatu zamykającego / otwierającego suwak).

 

Zabieg trzeba powtarzać proporcjonalnie do potrzeb jednak nie rzadziej niż raz na miesiąc (instrukcja z piktogramami – obrazkowa – zawarta jest ze smarem dołączonym do nowego kombinezonu).

Odporność suwaka SZIP:

  • Promienie UV Doskonała
  • Mikroby Dobra
  • Zakres temperatur -20 ° C – +60 ° C

________________________________________________________________

Ogólna budowa zamka błyskawicznego:

Zamek błyskawiczny składa się z zasadniczych pięciu części:

Suwak (w potocznym języku: karetka, automat) część spinająca zamek

Spina lub rozpina cząstki podczas zamykania lub otwierania zamka. Istnieją różne typy suwaków w zależności od zastosowania zamka (np.: zwykły/ozdobny/dwustronny)

Cząstki (w potocznym języku: ząbki, łańcuch spinający)

Znajdują się na każdej z taśm i zazębiają się po przesunięciu po nich suwaka. Spięte cząstki nazywa się łańcuchem.

Taśma

Specjalna taśma do zamków błyskawicznych, wykonana zazwyczaj z poliestru, bawełny lub innych taśm syntetycznych.

Okucia

znajdują się na końcach zamka stałego zapobiegają wypadnięciu suwaka i rozsunięciu się zamka na dwie części.

Uchwyt suwaka

umożliwia przesuwanie suwaka (zwykły/ozdobny)

KEVISPORT to firma specjalizująca się w dostarczaniu profesjonalnego sprzętu do ratownictwa i asekuracji . Firma ta została zbudowana na szerokiej wiedzy i głębokiej znajomości rynku, zdobytych na bazie doświadczeń własnych oraz wybitnych żeglarzy i ratowników. Wiedza oraz zaangażowanie sprawiły, że KEVISPORT jest dostawcą profesjonalnego sprzętu, a wysokiej jakości produkty spełniają najwyższe standardy. 

W bogatej ofercie KEVISPORT znajdują się między innymi: kamizelki i pasy ratunkowe, elektronika, profesjonalna odzież dla ratowników, łodzie ratownicze, sanie lodowe oraz sprzęt kąpieliskowy.

Firma stawia na innowacyjność i ciągłe doskonalenie swoich produktów, co pozwala jej utrzymać pozycję lidera na rynku. 

Informacje dodatkowe

Przepuszczalność pary

15000 g/m2/24h

Wodoodporność

20000 mm

Rozmiar

M, L, XL, XXL

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Kombinezon suchy oddychający RACING CLASSIC DRYSUIT NEO/SILNECK RED”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *